hoe doe je een special move in harry potter wk zwerkbal voor op de pc

ik wil weten de knoppen die je moet drukken voor de team special en de van de minder speciale.
en hoe je ze ongrendelt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met Slurk:
Speciale move-schot: Num. toetsenblok 4 + 6 of CTRL rechts + rechtermuisknop
Speciale move-ontwijking naar rechts: Num. toetsenblok 9 + 8
Speciale move-ontwijking naar links: Num. toetsenblok 7 + 8
Special Move-looping van 360 graden: Num. toetsenblok 7 + 8 + 9
Combinatiepass (combo) 1: Num. toetsenblok 9 + 5
Combinatiepass (combo) 2: Num. toetsenblok 7 + 5
Combinatiepass (combo) 3: Num. toetsenblok 7 + 9 + 5
Combinatieschot: Num. toetsenblok 7 + 6
Speciale teammove: ENTER

Zonder Slurk:
Speciale move-tackle: Num. toetsenblok 6 of rechtermuisknop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site staat precies hoe je de moves vrijspeelt op de pc.
(hij is wel in het engels)

http://www.cheatcc.com/pc/harrypqwc.html