Ik zoek naar oud computer spel (90s), waarbij je kinderen moet zoeken in een huis?

Ik ben opzoek naar een oud Windows (95) game ergens rond jaren heb gespeeld op school 1994/1995. Het was waarschijnlijk een educatieve game voor op school.

Het is een point click game waarbij je kinderen moet zoeken in een huis. Een soort verstoppertje dus, ik kan mij niet heel veel meer van herinneren, er waren verschillende kamers in het huis waarbij kinderen verstopt zaten in bijvoorbeeld een kledingkast of speelgoed kist. Ik hoop dat wellicht iemand dit nog kan herinneren.

2 maanden geleden
in: Games
KleinDuimpje
2 maanden geleden
https://nationaalarchiefeducatievegames.nl/archief/page30?zoekterm=&sortering=naam Misschien vind je het hier?

Antwoorden (1)

Wellicht Tom en Tamira:
Verstoppertje in het huis.
Misschien heb je vooral dit onderdeel onthouden?

Ambrasoft had voor scholen en thuis cd-roms.

Maar zij hebben veel meer materiaal uitgegeven.
Tom en Tamira (en meer) zijn nu ondergebracht bij Junior Cloud.
Toegevoegd op 21 februari 2024 16:44: tekst
2 maanden geleden