Hoe kan het dat bij sommige spellen je geen Xbox multiplayer abo nodig hebt op Xbox One?

Ik heb momenteel geen gold/gamepass of multiplayer abo op mijn Xbox One. Maar ik kan wel gewoon Fall Guys spelen welke multiplayer is. Hoe komt dit.

6 maanden geleden
in: Games
1K
TurfGraver
6 maanden geleden
Omdat het een free-to-play spel is.
Vortexxx
5 maanden geleden
Precies, free-to-play games, zijn dus eigenlijk free-to-multi-play-games.

Geef als eerste antwoord