Wie weet er PC games waar je op een tropisch eiland missies moet uitvoeren uitvoeren?

het spel tropico 3 vind ik maar niets, dat spel, ik hou niet zo van advantures games, meer actie games, of zoals emergency 3 en 4 (mensen redden, ...)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Just Cause 2? -Tropisch: check -Actie: Check

Toegevoegd na 6 minuten:
schoot me net te binnen, far cry 1/2?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens recensies op internet werkt dit niet met windows xp, en ik bezit nog windows xp...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jammer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Far Cry 2 is niet op een tropisch eiland, of je moet Afrika als een tropisch eiland zien... Far Cry 1 speelt zich wel af op een tropisch eiland in de Stille Oceaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, ik ken eerlijk gezegt alleen far cry 1. ging er vanuit dat deel 2 (ongeveer) hetzelfde was, aandehand van sommige plaatjes die er een soort van tropisch uitzien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
far cry 1 zie ik wel zitten
bedankt

Andere antwoorden (2)

Monkey Island

Toegevoegd na 17 seconden:
en Far Cry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd just cause 2!!!! Is heel gaaf tropisch, maar ook in de bergen, stukje woestijn. Gewoon gaaf!!!