Kan deze computer FIFA 2015 aan?

Ik sta op het punt mijn computer van 2005 te vervangen voor een nieuwe. Het leek me aangenaam om dan ook FIFA 2007 te vervangen met de allernieuwste. Nu zou ik graag zeker zijn of deze computer voldoende is aangezien mijn hardware kennis niet al te groot is?
Naar mijn mening wel, maar zou graag zeker zijn.

http://www.eldi.be/nl/desktops/medion/desktop-akoya-e4067d

Processor AMD Quad Core A8-6500 3.5 GHz
RAM-geheugen 4 Gb DDR3
Interngeheugen 1 Tb
Besturingssysteem (OS) Windows
Versie OS 8.1
Grafische kaart AMD Radeon HD 8570D

FIFA 2015 minimum
CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 or AMD Phenom X4 9750
CPU Speed: Info
RAM: 4 GB
OS: Windows 7 (64-bit)
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 650 or AMD Radeon HD 5770
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 15 GB

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (3)

Deze computer voldoet wel aan de eisen maar is wel aan de dure kant. Je zou kunnen proberen zelf een computer samen te stellen. Er zijn meer dan genoeg sites te vinden waar je onderdelen kunt kopen en tips kunt krijgen om er zelf een te maken. Zelf heb ik een laptop en helaas geen desktop(me ouders kochten deze) maar anders had ik er zelf 1 gebouwd. Je bent dan vele malen goedkoper uit en je kunt zelf kiezen waar je de nadruk op wilt leggen. Wil je veel gamen, dan neem je een goede grafische kaart, wil je juist weer veel video's bewerken dan neem je meer ram geheugen en een betere processor.

Ik raad je aan om er zelf 1 te maken maar als je denkt dat dat echt niets wordt dan zou dit een goede optie zijn. Daarnaast hoef jij alleen maar de onderdelen te kiezen en wordt het voor ongeveer 50 euro in elkaar gezet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor het snelle antwoord! Na wat zoekwerk heb ik in tegenstelling tot andere sites een zeer goedkope site gevonden denk ik.
http://www.computer-bestel.nl/product_samenstellen.php?cat=1#.VCfqzS5_unE Voor 413 euro:
Processor AMD A4 5300 - 3,5Ghz (standaard goedkoopste)
videokaart: HD 7480D Graphics (standaard goedkoopste)
Opslag schijf: 500 GB
Voeding: LC-Power 550Watt
Windows 8.1 (64bit) Videokaart is onboard/niet los maar ik ben niet echt een gamer dus upgraden enzo hoeft niet. Is dit voldoende en een goede prijs? Ik ben niet zo zeker van de processor doordat het een andere naam heeft dan ik eerder tegengekomen ben.
De PC die je gekozen hebt is verre van een PC om op te gamen. Het zal net aan werken, een volgende FIFA zal je weer een nieuwe moeten. Medion PC (merkbouw sowieso) is slecht uit te breiden.

Zelf een PC in elkaar laten zetten bij een webshop met een losse grafische kaart en fatsoenlijke voeding is de betere keuze.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor het snelle antwoord! Na wat zoekwerk heb ik in tegenstelling tot andere sites een zeer goedkope site gevonden denk ik.
http://www.computer-bestel.nl/product_samenstellen.php?cat=1#.VCfqzS5_unE Voor 413 euro:
Processor AMD A4 5300 - 3,5Ghz (standaard goedkoopste)
videokaart: HD 7480D Graphics (standaard goedkoopste)
Opslag schijf: 500 GB
Voeding: LC-Power 550Watt
Windows 8.1 (64bit) Videokaart is onboard/niet los maar ik ben niet echt een gamer dus upgraden enzo hoeft niet. Is dit voldoende en een goede prijs? Ik ben niet zo zeker van de processor doordat het een andere naam heeft dan ik eerder tegengekomen ben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die is nog slechter dan de eerste die je had.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht vergis je je in FIFA 15, hij breekt met de eigenschap licht te draaien op zwakke PC's zoals alle (veel?)( FIFA's hiervoor waren. Maar gekker is dus als je nu deze PC koopt en je wil FIFA 16/17/18 willen halen je weer een nieuwe PC moet gaan halen of uit moet gaan breiden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben niet zo een gamer, dus toekomstgericht hoeft het niet zo te zijn.
Ondertussen heb ik alweer veel gezocht en iets anders gevonden. Een zelf in elkaar gestoken desktop: http://www.salland.eu/basket/0/winkelmandje.html?1411941557 Processor: AMD A8-5600K Black Edition 3.60 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core
RAM: Corsair XMS3 6 GB, PC3-12800, 1600 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 3
400GB Geheugen
Voeding(?): Be Quiet! Pure Power L7 430 Watt , 20+24 Pins
Processor koeler: Asus PM007-8LB4W - 1366 SI Cooler - Full Aluminum
Video kaart: Sapphire Radeon HD 7750 2gb Gddr5 Pci-e Vga Dvi-d Dan nog Windows 64 bit en een scherm erbij voor in totaal 573 euro. Nu vraag ik mij wel af waarom deze (link) zo duur was volgens iemand. Ik heb al uren gezocht en iets goedkoper als dat met een Quad Core vind je niet. (Koste 400 euro zonder scherm)
http://www.eldi.be/nl/desktops/medion/desktop-akoya-e4067d Bedankt voor de eerdere informatie!!!
Videokaart optie, indien je videokaart het niet aankan zou ik de software eens installeren van Razor Gamebooster. Deze geeft je videokaart/pc een extra balans en kan je meer uit je PC halen dan je had verwacht.

Ikzelf zit door omstandigheden met een oude videokaart Euro Truck Simulator 2 te spelen, dankzij dat ik deze software heb geïnstalleerd heb ik geen grote of zwaardere videokaart meer nodig !

Mijn game speelt zonder problemen en heb de instellingen op hoog staan, dankzij de Gamebooster van Cortex die voor iedereen gratis is te downloaden en kan installeren.