hoe update je de sims 2?

want mijn sims wil niet meer opstrarten hij geeft iedere keer aan dat hij niet reageert maar hij heeft het wel gewoon goed gedaan.
ik heb hem al opnieuw geinstaleert maar ik kan hem alsnog niet openen.
iemand tips hoe ik dit weer kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

De sims 2 stekt normaal gezien automatisch voor om te updaten bij het installeren.

Echter als je al geherinstalleerd hebt en het voorheen wel gewoon werkte ligt het waarschijnlijk daar niet aan en zijn je savegames corrupt. Heb ik ook eens gehad met de sims.

Gewoon een backup van die savegames terugzetten en alles draait weer normaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel we gaan kijken of dit gaat helpen.

Andere antwoorden (1)

Sims 2 u is niet uptedaten, maar ik heb zelf ook sims 2 gehad en als die met opstarten niet lukt moet dit doen: Rechter muisknop op de sims 3 applicatie (snelkoppeling) en dan 'Als administratie uitvoeren' doen, daarna start die gwn op. Tenminste bij mij want ik had ook steeds dat die hem niet opende. Maar ik heb nu sims 3 ;) haha
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel voor je reactie maar ook dit help bij mij niet.