Ik heb een MEDION AKOYA PC P5399 F en ik wil een minecraft server hosten hvl euro kost het per maand als je hem 24 uur per dag aan laat staan?

Ik heb 8 gb ram en 2 gb nvidia gforce ook Intel core i7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ik weet niet precies wat het vermogen van uw pc is, maar voor de berekening ga ik uit van 450 watt.

0.45 kW* 24 uur* 30 dagen* 0.23 (kWh prijs)= 74,52 per maand

Probeer de 450 watt te veranderen in het werkelijke vermogen en dan krijgt u een betere inschatting

Vriendelijke groet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad wat hier boven gezegd is maar je laptop is hier niet op gebouwd en zal waarschijnlijk al binnen een week performance problemen aantonen boven die s'nachts waarschijnlijk uitvallen door oververhitting een server huren is het beste, je hebt ze al voor 2 euro in de maan.

Toegevoegd na 23 seconden:
Maand*