Hoe maak je je eigen minecraft texture pack?

Ik wil graag een eigen texturepack voor Minecraft maken ;-)

Toegevoegd na 2 minuten:
(Ik heb Windows xp)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
5.4K

Antwoorden (2)

Dit is heel simpel om te doen, het is alleen wat moeilijker om een mooie te maken.
Ik keek dit filmpje! (kijk bronnen) het is wel in het engels maar anders moet je even zelf zoeken! veel suc6 en maak er iets moois van!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet een goede editor hebben. Ik raad Gimp aan want die is ook gratis! Het makkelijkste is om een texturepack te downloaden dei je leuk vind en die files opent om te editen want dan kan je degene die je leuk vindt houden en de rest veranderen.