Is downloaden van spellen met filefactory illegaal?

Ik weet dat je met bijv torrent geen games mag downloaden, omdat je dan behalve download ook upload, en omdat er dan niet betaald wordt voor het product (maw iemand lijdt er schade door).
Ik heb een premium account bij filefactory, en daar betaal ik voor. En het is alleen downloaden, geen uploaden. Mag ik dan met die account wel games downloaden? Of ben ik dan ook strafbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
SimonV
10 jaar geleden
Zie ook:
http://plazilla.com/is-downloaden-illegaal

Antwoorden (1)

Het downloaden van media (films, muziek) voor eigen gebruik is in Nederland toegestaan, maar dat geldt niet voor software, dus ook niet voor games. Dus via filefactory is het downloaden van spellen inderdaad illegaal.