Kan je toestemming vragen aan sulake?

Beste,

ik wou vragen of je toestemmig kan vragen aan sulake om zelf een Habbohotel te maken.Want ik ben er echt gek op :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. Sulake hanteert één hotel per land (of landen, bijv België en Nederland).
Sommigen kopiëren Habbo (een Habbo retro). Dit mag absoluut niet in verband met de rechten die Sulake bezit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Summo
10 jaar geleden
waarom ga je er van uit dat dit moet kunnen lukken, sommige dingen in het leven zijn gewoon niet mogelijk, punt uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk zo veel Retro's er zijn, die worden toch ook niet down gehaald?
Je Habbo retro moet gewoon niet al te bekend worden, met 800 of 600 mensen kan het.