hoe moet ik de sims 3 installeren op windows 8?

ik heb pas een nieuwe laptop van het merk asus en er staat windows 8 op, die man die me deze laptop verkocht zei dat ik er heel veel spelletjes van de sims op kom zetten maar als ik mijn cd-rom van de sims insteek opent niks. kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn computer, cd-drive aanklikken, install bestand vinden. aanklikken?

Antwoorden (2)

Onder de eigenschappen van het programma (klik met de rechtermuisknop op de programmanaam en vervolgens op eigenschappen) kan je instellen dat het programma wordt uitgevoerd in een bepaalde compatibiliteitsmodus. Bv windows vista of 7
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk ken je Windows 7, als je de computer opstart, moet je even zoeken naar bureaublad, doe dan de CD erin, als er dan nog niets gebeurt, klik dan (ergens rechtsonder) op de gele map. Ga dan naar computer, en klik dan met je RECHTERmuisknop op de CD kies dan Media installeren of uitvoeren. De sims zal dan opstarten!