Hoe maak ik mijn playstation 3 klaar voor verkoop?

Ik wil graag weten of het volgende kan:
-ik heb mw2 digitaal gekocht in de PSstore, kan mijn overkoper dat ook spelen? (Niet op mijn PSN)
-ik heb een disc en CD-KEY, voor bf3 premium,heeft hij/zij dan ook alle expansions?
-hetzelfde voor gta iv, ik heb gta iv op cd, en de 2 DLC digitaal gekocht...
-en nog meer games met online cd key, word dat aan je PSN gelinkt of aan je PS3 SYSTEEM?

Moet ik nog iets doen als ik hem wil verkopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
6.2K

Het beste antwoord

Alles is gelinked aan je eigen psn account dus de koper kan geen gedownloade content overnemen mits hij jou account erbij krijgt! Ik zou gewoon de hele ps naar fabrieksinstelling terugbrengen!

Toegevoegd na 2 minuten:
U kunt de fabriekswaarden van de systeemsoftware van uw PS Vita-systeem herstellen en alle data in de systeemopslag verwijderen.Tik op [Formatteren] > [Het PS Vita-systeem herstellen] en volg de instructies op het scherm om het proces te voltooien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Reset al de games en zet je PS in fabrieksmode nu nog buitenkant schoon maken en klaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En hoe reset ik mijn games? En hoe mijn ps in fabrieksmode?