Kan je je League of Legends account resetten?

Resetten of verwijderen en een nieuwe aanmaken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan toch gewoon een nieuw account aanmaken op hun site, daarvoor hoef je je eigen account niet te verwijderen/resetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik wil opnieuw beginnen maar wel met hetzelfde gebruikers naam. Kan je je naam misschien veranderen?

Het beste antwoord

Nee je kunt je account niet resetten. Het ELO word standaard elk seizoen gereset. je kunt wel gewoon zoveel accounts maken als je wil
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan dat op een email adres?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, maar je hebt voor elk account die je maakt wel een apart email adres nodig. Ook moet je steeds een nieuwe naam verzinnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je je naam niet veranderen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jawel, maar daarvoor moet je 2300 RP (Riot Points) kopen, en dat is 'echt' geld zegmaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry ik bedoelde 1300 RP*