Ik heb een probleem bij de sims 3 jaargetijden?

Als ik een derde outfit wil toevoegen bij outfit plannen, crasht hij compleet, al 5 keer na elkaar. Herkent iemand het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ik zelf heb dat het random in t spel uitvalt naar t bureaublad en zegt ' sims 3 werkt niet meer' . Dit kan zijn als ik al 2 uur speel, maar ook als ik net in een huis ben gaan wonen, heel vervelend!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is geen antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wie ben jij ? Er wordt gezegd: herkent iemand dat. Dus ik vertel mijn herkenning. Fyne dag als je t een slecht antwoord vind lees t dan niet :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij jou is het helemaal random. Bij de vragensteller niet. Niet hetzelfde probleem.
Waarschijnlijk is er wat fout gegaan met het installeren. Als ik jou was zou ik hem eerst verwijderen en dan weer opnieuw installeren. Bij mij werkt het altijd.