Dat is een FP-horrorspel waarbij je dingen moet verzamelen en dan komt er na een tijdje "Slender" op je beeldscherm, een horrorfiguur die je keihard laat schrikken. Niet aan te raden, je schrikt je kapot!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een computerspel, gebaseerd op de figuur 'slenderman': http://www.slenderman.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Horrorgame. Op YouTube talloze filmpjes met doodschrikkende volwassenen niet aan te raden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is al 2x gezegt ;)
Een horror-game.

Uitgaande van de standaard-map:

Je start in een bos, midden in de nacht.
Je hebt een zaklamp bij maar weet geen uitweg en dus moet je een weg eruit vinden.

Over dit bos zitten 8 pagina's met daarop tekeningen en tekst verstopt. De plaatsen waar deze hangen zijn redelijk makkelijk te vinden, omdat het gebied er daar wat anders uit ziet. (bij een verlaten hutje, bij een heel grote boom, bij een auto bijv.).

Zodra je de eerste pagina vind en pakt (linkermuisknop) word het pas eng, een zenuwslopend muziekje begint te spelen en "slenderman" is gespawned. Slenderman is een grote witte man in een pak, met armen en benen die absurd lang zijn. Hij zal je achterna komen, en jij moet hem zien te ontlopen. Slenderman zit vrijwel achter je, en als je neigt om om te draaien, kan dit je hevig laten schrikken! Nu moet jij meer pagina's vinden en zien te overleven!

Maar onthoud: Slenderman staat altijd achter je! ;)

DOEN: Als je van een eng spel houdt; je niet snel bang bent; je je kapot wil schrikken!

Persoonlijk een echte aanrader, ik sluit 90% van mijn slender-sessies af, simpelweg omdat ik doodsbenauwd ben!
Ik zal in de bron nog even een linkje neerzetten naar een site met custom maps, dus een map gemaakt door de spelers zelf. Deze zijn soms nog enger!

TIP: Speel in het donker, met een headset op! Dat maakt het pas echt eng!