Ik heb op steam GTA IV gekocht maar het werkt niet hoe kan ik dat oplossen?!

Ik heb een Social Club account en alles, en ik log in en alles gaat perfect, maar dan verdwijnt het inlog scherm en zou GTA IV moeten opstarten maar dan gebeurd er gewoon niets. Hoe kan ik dit oplossen?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K
capthavoc
11 jaar geleden
Heb je de game probleemloos kunnen installeren ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, alles ging prima

Antwoorden (1)

GTA IV voor windows is een ware ramp. Dankzij het games for windows live account wat altijd vastloopt en zoveel drivers nodig heeft om te kunnen updaten is het aan de gang krijgen van het online deel een hel.

Maar je vraag gaat dus niet over online. Maar dit probleem heeft weer te maken met je Social Club account en je firewall. Probeer eens de offline modus van het spel. Daar kun je voor kiezen bij Social Club. Werkt dit ook niet probeer dan Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package (x86 of x64) opnieuw te installeren en daarna Microsoft Visual C++ 2008 Service Pack 1 toe te passen. Doe dit OOK als je dit al voorheen hebt gedaan. De installatie van GTA kan dit nl verpersten.

Mocht dit alles niet helpen kijk dan hier: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2429980
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
GTA werkt! Dat is dus opgelost Dank U. Maar nu heb ik nog een probleem en dan staat er dat ik moet inloggen bij windows live en ik heb daar een account en dan moet ik een product key invoeren en die heb ik ook van steam gekregen maar dan staat er Product Key fout ofzo hoe kan ik dit oplossen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blij dat het opgelost is! Weet je zeker dat het de goede product key is? Anders zou ik contact met Steam opnemen. Ze hebben een erg goede klantenservice.