Kan ik FIFA 13 spelen op de PC met een xbox 360 controller?

Ik heb Windows 7. Zo ja, hoe sluit ik de controller aan? En zou dit ook kunnen met een Playstation 2 of Playstation 3 controller?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Alle joysticks lukken dus ook ps2,ps3,xbox.
Download Motioninjoy,
En tik op youtube:
How to link your ps3 controller with your pc

Zoiets of probeer wat anders.
Totdat je eruit komt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moet wel compatible zijn. Ik weet niet of bovenstaand antwoord echt lukt, anders kun je een controller aanschaffen welke op Xbox en op PC kan. Voor PS3 heb je ook een controller welke op PS3 en PC kan. Ben er nog geen enkele tegen gekomen welke op alle 3 de systemen werkt. Speedlink heb je vanaf 20 euro in de winkel voor PS3 en PC en voor Xbox heb je van Microsoft zelf vanaf 35 euro.

Toegevoegd na 2 minuten:
En ik zou ook niet zomaar wat dingen uitproberen, dadelijk zit je met rare instellingen of een game welke de besturing het amper nog van doet. Als je gewoon een paar euro uitgeeft, weet je zeker dat het werkt en mocht er iets kapot gaan heb je garantie. Dus tip: kijk even online naar de controllers. Waarschijnlijk zijn ze daar zelfs nog goedkoper dan in de winkel. (ex Media Markt werknemer afdeling gaming)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan ik speel zelf ook PC spellen met een PS3 Controller met Motioninjoy moet het werken zet usb kabel in de controller en in de PC