Mijn kind van 10 heeft met mijn Iphone in de Istore bestellingen gedaan zonder mijn toestemming (wel mijn wachtwoord gebruikt)kan ik dit terugdraaien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Als jouw kind van 10 in een winkel iets koopt wij jij niet achter staat, dan kan je dat terugdraaien.

Maar als jij zo onzorgvuldig met jou Iphone om gaat en
ook zo onzorgvuldig met jouw wachtwoord,
dan is dat toch echt jouw eigen verantwoording.

Hoe wil jij bewijzen dat niet jij, maar jouw kind iets gekocht heeft?

Een wachtwoord is er niet voor niets en een Iphone is geen speelgoed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan bij instellingen-> beperkingen in app aankopen blokkeren. En voor het downloaden als er dan een plusje bij gratis staat kan je in app aankopen doen. Een beetje informatie opzoeken hierover is niet zo heel moeilijk + voor het antwoord helemaal mee eens ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker een streng antwoord, beste Hardloper.
Maar het kind heeft het wachtwoord.
En dat heeft 700 euro gekost, begrijp ik nu..........
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan naar mijn weten niet. Je kunt wel zeggen tegen Apple 'mijn zoon heeft iets gekocht', maar Apple heeft hier geen bewijs van. Volgende keer een wachtwoord voor jezelf houden en zoveel mogelijk van je zoon afschermen.