Als ik minecraft opstart krijg ik ''Bad video card drivers!'' te staan, hoe kan ik dit oplossen??

Ik heb Minecraft al een keer verwijdert maar dat werkt niet, want bij ons is dat al zeker 10x gedownload, dus om alles terug te vinden in bestanden is echt onmogelijk. Meerdere mensen hadden dit probleem, maar loste dit op via een filmpje op Youtube. Dit lukte niet bij mij. HELP!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ik kan je geen direct antwoord geven i v m dat ik niet genoeg specs van je pc weet.

Maar als je even zoekt op Google kom je er vast wel uit:

http://www.google.nl/#hl=nl&sclient=psy-ab&q=minecraft+bad+video+card+drivers+fic&oq=minecraft+bad+video+card+drivers+fic&gs_l=hp.3..0i13l4.415.5739.0.5942.13.9.0.4.4.0.174.716.8j1.9.0...0.0...1c.kDYvKqxAEZk&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=b78b67efa3341721&biw=1920&bih=987

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de site van de fabrikant van je videokaart en update de drivers