Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om een Xbox controller aan te sluiten op mijn computer om Driver: Sam Francisco mee te spelen?

Ik heb een vrij nieuwe computer, Windows 7 64-bit. Xbox's controllers heb ik ook :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
825

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja dat kan en hier staat hoe:

http://computerfaq.be/xbox-360-controller-op-pc-aansluiten/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ahja, het is me nog niet helemaal duidelijk ..
Ik heb het programma gedownload (de driver), maar dan gebeurt er alsnog weinig... Als ik mn xbox controller aanzet gaat mn xbox aan, logisch
Wat moet ik doen?
Kimath
11 jaar geleden
heb je een draadloze controller of met draadje? want je moet met een draadloze wel zo'n receiver hebben in je pc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Draadloos kan dus niet zonder zo'n receiver? Das dan jammer..
Kimath
11 jaar geleden
je moet een receiver in je pc hebben, hoe kan je computer anders het signaal ontvangen van je controller?
dat is bij een draadloze muis of toetsenbord toch net zo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een draadloze inderdaad. Heb je per se een ontvanger nodig? Er is toch ook een kabel om het te gebruiken?
Met kabel zal denk ik goedkoper zijn en meestal nog beter ook.. Heb ook liever internet met kabel dan draadloos :)
Dat kan (bij eender welk spel), maar je hebt wel een speciale verbindingskabel ding nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding