is er een spel waar je een huis kan bouwen en leven als i n het echt op de pc ?

ik wil zo graag zo spel vinden allen ik kn het niet vinden allen de sims maar dat kan i niet betalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
4.7K

Antwoorden (4)

second life

http://secondlife.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
The sims 1 zag ik laatst in de intertoys voor 5 of 10 euro, dat moet kunnen toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Habbo

Hier nog een lijst van een site (zie bron).

1 - The Sims Series
2 - The Sims Stories
3 - My Sims
4 - The Sims Social
5 - Virtual Families
6 - Viva Pinata
7 - Animal Crossing
8 - Virtual Villagers (Series)
9 - Kudos 2
10 - The Movies
11 - RollerCoaster Tycoon (Series)
12 - A Kingdom for Keflings
13 - Spore
14 - SocioTown
15 - Imvu
16 - Second Life

Op de site zelf staan nog wat beschrijvingen en filmpjes van de spellen. (ik hoop dat je een beetje engels kan).
Rollercoaster tycoon vind ik er trouwens niet tussen passen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minecraft is een spel waar je huizen enzo kan bouwen.