Kost het geld om online bedoelde spellen te spelen op xbox?

Ik heb een XBox 360 en ik wil graag The Orange Box kopen voor xbox, maar ik heb een gratis account op xbox live dus ik kan niet online spelen, maar kan dit wel op Portal 2, Team Fortress 2 en andere HL2 spellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Nee, je zult gold member moeten worden.

Toegevoegd na 58 seconden:
Je zult gold-member moeten worden om multiplayer games te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeleken met de PS3 kost het online gamen op de xBox360 wel geld. Je zult xBox live moeten kopen en Goldlid moeten worden. Voor 3 maanden betaal je ongeveer €20,-. Een jaarabonnement ligt rond de €60,-, afhankelijk van waar je het koopt. In onderstaande afbeelding kun je de vergelijkingen zien. xBox live Silver is de free versie, die jij hebt. De gold kost geld. Onder online gamen valt ook praten met vrienden via headset en online games en extra content kopen.