hoe kan ik de letters slepen bij pc wordfeud?

heb het spel wordfeud op mijn pc gezet en alles werkt tot dat ik letters wil pakken om een woord te maken. Ik kan de letters niet pakken/slepen aanklikken, of wat dan ook.
Heb heet al opnieuw geinstalleerd, helpt ook niet.
Wie????

Toegevoegd na 12 minuten:
ik bedenk opeens dat het mss wel een touch spel is, en zo'n beeldscherm heb ik niet bij mijn pc. Ik kon overigens wel alle informatie die werd gevraagd,gewoon intikken

Toegevoegd na 55 minuten:
Dit bestandje staat op de pc;
Wordfeud BlueStacks_HD_AppPlayer
en om het werkend te krijgen ook nog dit, Wordfeud.1.2.11.apk
dit laatste is kopieeren en plakken in bovenstaand bestand

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heb je precies op je pc? http://www.wordfeudwoorden.nl/
of http://www.wordfeudforpc.com/ of nog iets anders?

Het beste antwoord

Je moet inderdaad de letters naar de plek slepen waar je ze wil leggen. Maar je moet wel aan de beurt zijn. Als je niet aan de beurt ben werkt het niet. Kijk eens goed wie er aan de beurt is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat je het over Wordfeud hebt. Als je het op je PC wilt spelen, moet je webfeud downloaden: www.webfeud.com. Dat is de versie voor de PC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt niet, je hebt nu ook wordfeud op je pc: http://www.wordfeudwoorden.nl/
en als je er voor betaalt kon dat al langer (die versie heb ik): http://www.wordfeudforpc.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat zo? Dank. Weer wat geleerd.

Andere antwoorden (1)

Het is gemakkelijk, Maak het beeldscherm groter ( full screen) of, draai het beeld.
Daarna moet het spel (en de blokjes) perfect werken.

Ps. het nadeel van Webfeud is dat je het niet kan spelen tegen mensen die wordfeud op hun smartphone hebben.
Het voordeel van Pc Wordfeud is dat het te spelen is van computer naar computer, maar ook naar smartphone en tablet. (oftewel 5 miljoen nederlandse tegenspelers)