Hoe kan je op CALL OF DUTY MW3 makkelijk een MOAB KRIJGEN?

Al mijn vrienden hebben die al gehaald en dat wil ik ook.

ALVAST BEDANKT!!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Gewoon 25 kills achter elkaar halen zonder dood te gaan? Online haal je 'm zeker niet gemakkelijk.. Dan moet je zoiezo wel een koning zijn denk ik.. Dus, goed oefenen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel oefenen op infected
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst loop je wat rond, en je maakt wat kills. Na ongeveer 5,6 kills ga je campen. Richt op een plek waar veel mensen langs lopen, zoals de headquarters, de vlaggen van domination of van capture the flag. Je moet natuurlijk niet dood gaan, vraag een vriend of meerdere of ze je rug kunnen dekken. Mij lukte het door rond te rennen, bij 11 kills ging ik campen en haalde het toen vanzelf.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ohja, ik wens je succes. Na een tijdje komt het vast wel.