Is de Sims Middeleeuwen een uitbreidingspakket op Sims 2 of 3, of is het weer heen heel apart spel?

Wat ik bedoel: Als ik Sims 3 opstart en ik heb Middeleeuwen geïnstalleerd, is het dan gewoon een uitbreiding op Sims 3, of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Het is geen uitbreiding, maar een apart spel. EA zegt:

''De Sims™ Middeleeuwenis een nieuwe serie, waarin de populaire gesimuleerde personages uit De Sims™ in de Middeleeuwen worden geplaatst. Spelers kunnen voor de allereerste keer helden creëren, op queeste gaan, een koninkrijk opbouwen en besturen en zich helden wanen.''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb het zelf en vind het best wel op Sims 3 lijken, maar het is wel anders.