waarom werkt multiplayer in minecraft niet goed?

ik heb een multiplayer server opgestart en alles werkte goed maar mijn vriend zei dat als hij een blok breekte dat het dan superlang duurde voordat hij de blok zag verdwijnen en soms ging de blok dan terug (en hij was op)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een degelijke internetverbinding?

Antwoorden (1)

Het is nooit goed om op de zelfde computer de server te draaien en zelf er op te spelen want dat trekt redelijk veel van je computer. Maar daarnaast als je een eigen server hebt dan heb je ook een whitelist en dat is om ervoor te zorgen dat anderen niet je eigen gebouwen stuk maken. Je moet dus mensen machtigen om iets te kunnen stuk maken en te bouwen

Wat precies de code is weet ik niet, dat is te vinden in je server software

Vriendelijke groet en SucceS