wie kan mij helpen met pokemon soulsilver?

Ik heb nu zegmaar de elite for verslagen en dan 3 badges gehaald in kanto regio maar dan zijn verder alle wegen dicht. De ene is dicht vanwege onderhoud en voor de digletcave (waar je volgens mij in moet) licht een pokemon te slapen. Weet iemand hoe je verdervmoet? Groet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je hebt in je pokégear een radio. Die moet je upgraden bij het radiostation in Kanto. In lavender town.

Maar je moet eerst het energiebedrijf hebben geholpen (power plant). Je moet een item zoeken dat in de cerulean gym ligt. Je moet in 1 van de banden zoeken. Het item naar de power plant brengen.

Dan naar de radio toren naar een man die in het bruin gekleed is. Van hem krijg de de upgrade.

Dan moet je de radio tussen pokemon music en pokemon talk zetten. Dan naar de slapende pokemon en dan de radio aan. Dan wordt hij wakker en kan je met hem vechten. Daarna kan je er door

Succes
Bronnen:
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jup, precies ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tnx!