Iemand die een goeie fps met empire build elementen weet?

Ik ben op zoek naar een fps game (zoals cod ect.) maar dan met een empire building system erin.

Ik zou echt blij wezen als er een ame als deze zou bestaan.

Bvd

Sluyter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Hallo,
U kunt eens kijken over een Gamemaker Example bestaat.. Anders kan ik u helpen (ik neem aan dat u met fps een soort mmorpg bedoelt?) Ik heb zelf veel ervaring met het maken van dit soort games (Geen retro's dus etc)

Maurische
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
minecraft is heel leuk en fps je kan der bouwen s`avonds komen der zombies je kan dat aanzetten alleen geen geweren wel pijl en boog kijk anders hier maar link voor site http://www.minecraft.net/ je moet wel betalen voor volledige game maar alleen singleplayer is gratis te downloaden kijk maar op youtube voor een gameplay:)