Hoe moet je Hacken op het spel splinter cell doublle agent ?

Dat is mijn eerste spel dat ik kocht voor op mijn Xbox360 maar ik snap nog altijd niet hoe je moet hacken

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Heb je hier wat aan?

Multiplayer

De multiplayer optie van deze Splinter Cell is anders dan de 2 voorgaande games. Je hebt in deze multiplayer 2 opties Coop & multiplayer. de versus is zo anders, omdat je nu op andere manieren in dingen moet hacken. Daardoor is de gameplay wel makkelijker geworden, omdat je nu vanaf aan afstand kan hacken als de spy.
Hoe dichter je bij het object gaat staan, hoe sneller het hacken gaat. Op het moment dat je klaar bent met hacken, dan wordt het scherm bij iedereen even blauw als teken dat er met succces is gehackt. Dan in komt de taak van de Mercenary:
Zodra de spy een goede hack poging heeft gedaan, dan moet de spy de hackte file proberen naar het start te bregen waar de spies begonnen. De mercenaries moeten dan goed samenwerken om de spy te proberen te doden. Zodra de mercenary de spy heeft gedood, dan moet je spy opnieuw gaan hacken.
Een opmerkelijk nieuw iets in multiplayer is de skins die je kan unlocken. Er zijn in totaal 6 skins, 3 voor de spies, en 3 voor de mercenaries. De skins kan je unlocken door een bepaalde hoeveelheid punten te verdienen tijdens een online wedstrijd tegen verschillende andere spelers. Deze skins kan je ook krijgen door Coop te spelen( dat is versus mode maar dan met mercenaries bots )
Helaas hebben de spies geen wapens om de mercenaries te doden, maar er zijn wel een paar wegen om een mercenarie te doden. Bijvoorbeeld neckgrab(nek breken) op de mercenary springen( 2 keer) Railgrab( mercenary grijpen als hij bij een rail staat) Windowgrab( mercenary grijpen als hij bij een raam staat)
Verder zijn er in de multiplayer mode ook een aantal leuke gadgets bruikbaar. Gadgets voor de spies:
Nightvision Thermal vision. Hack handschoen (om files te hack, en om de mercenary te hacken) Flashbang (flitsgranaat) smokegrenade (rookgranaat) een soort spuit (om energie te geven) en een sensor om de mercenaries misleiden (werkt op de ingebouwde sensor van de mercenary)
Mercenary gadgets: Machinegeweer. Granaatwerper (Is bevestigd op het geweer.) Drones( Robots die de mercenaries zelf kunnen besturen, kan ook door luchtschachten) EMF vision(Hiermee kan je elektromagnetische velden zichtbaar maken, bijvoorbeeld een spy die aan het hacken is, of de nightvision van de spy als die actief is.) Touw(Om via een railing snel naar beneden te gaan) Zaklamp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Speciaal voor jou heb ik het spel uit de kast getrokken. (echt waar) Als je bij een apparaat bent wat je moet hacken dan druk je de achterste trigger is aan de rechter kant. Volgens mij heet dat ding r1(?) daarna moet je op a drukken en dan gaat hij hacken. Tijdens het hacken moet je wel de trigger ingedrukt blijven houden.

Andere antwoorden (1)

niet gewoon eerlijk uitspelen. en spel valt altijd tegen als er niets meer te ontdekken is.
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oohh het is een opdracht in het spel.
tja dan moet je er alsnog zelf achter komen vind ik hahaha ;-)