Hack in modern warfare 2 ps3

Je ziet heel vaak als je multiplayer speelt dat die gasten alles kunnen veranderen in die game room,kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.2K

Antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat een website ??? Of een dom antwoord ?
Nee want je verpest het spel ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan, voor Prive lobby's Its al lot of fun
Ja, Die gasten hacken dus het spel waarmee ze hun eigen lobby/Server kunnen samenstellen en zo van alles kunnen instellen: Vliegen,oneindig ammo,gouden wapens etc.. Ik zou er niet aan beginnen want als ze je door hebben word je geband.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf is het heeeel triest en je kan permanent gebant worden maar je gaat bijv. Naar www.reddotcity.com download de filmware en zet t op een USB stick en dan via systeemupdate update je via opgeslagen medium en dan download je de hack van MW2 maar ik zelf vind dit ontzettend triest en het is ook nog eens gevaarlijk want je ps3 kan geband worden hierdoor