Sims 3. Mijn personage wil niet meer aan het werk bij diamant studio's (filmset). Hoe los ik dit op?

Ik heb de sims 3 al een tijdje, en ook sims 3 ambities+middernacht. Nu heb ik dus een personage, een meisje, ze werkt op niveau 9 bij de diamant studio's. Dat is een filmset in de sims 3 waar ze dus filmsterren kunnen worden. Nou is ze dus bij niveau 9, nog 1 niveau en ze heeft haar doel bereikt. Maar nu is het zo dat als ik elke keer op de dag dat ze moet werken op ''werken'' klik gaat dat steeds weg. Dus dat venster met wat je kan doen op je werk: Luieren, met collega's praten, hard werken, gewoon werken etc. Dat verdwijnt steeds uit beeld. Ik krijg haar gewoon niet dat gebouw in. En ik vind dat irritant omdat ik bij niveau 9 ben en bijna bij niveau 10 ben. Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Heb je al eens geprobeerd om een paar dagen verlof te nemen en het humeur helemaal vol te krijgen. Als het humeur heel laag is, willen ze niets doen en krijg je ook niet gedaan bij ze. Ik had dat ook bij mijn sim. Hij wilde daar niet werken en zijn humeur ging helemaal in het rood en ik kreeg hem er ook niet uit, ik heb het niet voor elkaar gekregen toen hij nog bij de filmset werkte, want ik heb hem gewoon uitgezet. Maar misschien dat het werkt. En anders is het gewoon een foutje in het spel denk ik. En ik weet dat het heel hard aankomt en er heel veel werk inzat, maar misschien moet je ontslag nemen en er weer gaan werken. Je hebt de vaardigheidspunten al. Nu is het gewoon een kwestie van geduld en de dagen voorbij laten gaan met promoties enzo. Misschien dat ze dan wel wil werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan inderdaad verlof nemen of mischien een andere baan proberen en ben je mischien niet ontslagen