Waar vind ik een online solitair game waarbij je dingen moet uitzoeken om een einddoel te bereiken? Zie extra uitleg.

Jaren geleden had ik een spelletje op mijn pc (nog voor het cd tijdperk, haha) waarbij de persoon op het bovendek van een parkeergarage stond, de auto startte niet. Hij ziet een zilverpapiertje liggen en kan daarmee de auto starten. Dit moet je allemaal zelf uitdokteren. Je weet ook niet wat de volgende stap is, moet je met de lift, moet je wat te drinken bestellen. Ik vond dat zo leuk, maar waar vind ik een dergelijk spel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Zie bijgaande link. De site is al een tijd niet meer bijgewerkt, vandaar dat je naar onder moet scrollen. Verder staan er op de site ook veel links naar soortgelijke sites.
Veel plezier

Toegevoegd na 2 minuten:
dat soort spellen klun je ook vinden als je zoekt op : point-and-click games