Volg alle tutorials eens en probeer ze onder de knie te krijgen in de oefenmodes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Goed samenwerken met je team.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja heel veel oefenen
en zet hem eens op beginner ipv prof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het spreekwoord luidt dan ook aldoende leert men er komt een tijd dat je gaat winnen
Het is een kwestie van veel spelen.

Begin eens met een carriere op amateur te spelen. En na seizoen 1 ga je een niveau hoger!

Of speel online. Daar word je gelinkt aan speler die net zoveel punten als jij behaald hebben waardoor de tegenstand even groot zou moeten zijn. Naar loop van tijd worden je tegenstander beter omdat jezelf ook beter wordt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel oefenen en ook veel terug pasen, probeer die bal vast te houden en heel simpel de gaatjes op de zoeken, of om speciale dingen beter te kunnen zoals vrijetrappen, kijk dan op Youtube, heb ik ook gedaan en kan nu vlekkeloos een directe vrije trap nemen, ook moet je spelen met een goede formatie, 4-3-3 of 4-4-2 zijn de beste hiervoor, dan speel je niet te aanvallend waardoor er dan makkelijk gaten onstaan, probeer niet te aanvallend te spelen !
speel als Spanje , pasen pasen en pasen totdat je een gaatje hebt gevonden!

succes!