mag je ook een heel klein geloof citeren?

ik ben zelf geestelijk leider van een nog in de kinderschoenenstaande sekte...met drie leden.....

zelf heb ik een aantal spirituele geleide geesten ....waarvan eente bijv pigmath

( die heeft mij heel erg geholpen toen ik vegetarisch was en heeft mij weer vlees doen eten )

maar ook veel vrouwelijke godinnen....

mag je ook citaten in de ronde strooien van een sekte die net is ontstaan? op gv?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Religie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hele vraag is om te beginnen al erg... 'apart'...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja is wel ongeveer waar : varkensvlees eten is iets goeds in ons geloof : maar niet heel de dag door hee? gewoon sochtends en savonds ha ha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wat geloof je dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha valt niet in en paar alinea samen te vatten : wel voel ik me erg thuis op GV ... ( bijv op fok forum ontmoet ik meer vijanden )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drie leden: Me, myself and I???

Antwoorden (8)

Ja hoor, zolang je je daarbij houdt aan de richtlijnen en de instructies van de moderatoren opvolgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Zolang die zelfde moderatoren deze vraag tolereren, van mij een plusje...
Ik begrijp dat er alleen maar kinderen als leden hebt. Dat maak ik op uit die kinderschoenen. In dat geval mag je alleen citaten gebruiken als die verpakt is in kinderliedjes. Bij meer dan 20 leden mag je een kinderkoor vormen en op straat gaan zingen.
13 jaar geleden
Oh jee, is er een sekte ontstaan? op gv?

Dat heb ik dan gemist.
Dus, grote goeroe, laat maar horen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha het gelloof richt zich ook wel heel veel op allerdaagse dingen....niet alleen de grote dingen zijn belicht ( kan wel dus ) maar ook de kleine zodoende heeft de leider niet echt een superstatig gewaad aan maar toch meer richting doorsnee....
AWM
13 jaar geleden
hee ha das natuurlijk wel jammer hee zo ziet niemand dat je een grote leider bent als je naar de bakker gaat maar hee
ja dat mag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij ook een +
jij mag alles,ook een klein geloof citeren,zo;n klein geloof als een mosterdzaadje

3 leden heb je sekte ik denk jij samen met je vrouw en kind

jammer dat je weer vlees bent gaan eten,eens een vegatarier altijd een vegatarier Edwin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk mag dat, zolang je maar geen haat rondstrooit of mensen onnodig beledigt. Maar zo te horen horen zulke dingen niet bij jouw sekte.

Dus mag het. Tenslotte is *elk* geloof precies even waarschijnlijk. Als een aanhanger van één van de christelijke geloven iets mag zeggen, mag jij dat dus ook.
13 jaar geleden
ja hoor, je gaat je gang maar. ik citeer mezelf nog wel eens en ben toch alleen maar geestelijk leider van mezelf. en hoewel ik niet meer in de kinderschoenen sta, ben ik dus nog kleiner dan jij. proficiat collega.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij wel, misschien als er wat gezellige bijeenkomsten georganiseerd worden, zou je wat Nederlandse psalmen kunnen spelen, Vader Abraham wil jou best een handje helpen.