Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben momenteel 39 weken in verwachting en heb in de afgelopen 24 uur buikpijnen die langzamerhand erger worden. is dit het begin van de bevalling?

De buikpijnen zitten echt tegen het schaambot aan en echt in me onderbuik zelf en voelen als menstruatiepijnen daarnaast ontlast ik al twee dagen heeel erg veel! Daarnaast heb ik eergisteren en gisteren een buikfoto gemaakt en met elkaar vergeleken en mijn buikfoto van gisteren laat meer een hangende buik zien als de foto van eergisteren! Ik heb voor mijn gevoel al veel valse starten ervaren maar dit is nieuw voor me. Kan iemand me een beetje opweg helpen met een antwoord??

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
7 jaar geleden
ga hiermee naar je huisarts of verloskundige..
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bel gewoon even je verloskundige. Die is er juist voor dit soort vragen. Hebben ze je dat niet verteld tijdens de controlebezoeken?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja wel maar ik wou niet te overhaast bellen sorry....
Ritsuka
7 jaar geleden
wij kunnen hier online niet zien wat je klachten precies zijn, en we kennen jou en je medische achtergrond niet.
Ga je liever op het advies van je verloskundige af? of vertrouw je meer op wat een onbekend persoon online verteld? Stel dat er complicaties optreden omdat je online verteld is dat het wel meevalt, hoe ga je dat later uitleggen aan je kindje.
Erna55
7 jaar geleden
Bel je verloskundige.
Ritsuka
7 jaar geleden
Hoe is het nu?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, dat zou zomaar kunnen. Elke vrouw ervaart weeën anders. Er zijn zelfs vrouwen die geen echte weeën voelen tot ze persdrang krijgen. Bel dus je verloskundige. Je kunt beter een keer te vaak bellen dan zittend op het toilet bevallen omdat je niet door had dat het al zover was..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding