Steeds luchtblazen in je mond, kan je dan opvallendere jukebenderen krijgen?

Ik blaas laatste tijd veel lucht in mijn mond en ik heb het idee dat mijn jukbeenderen meer naar voren zijn gekomen. Kan dit kloppen of verbeeld ik?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
zal je verbeelding zijn, jukbeenderen word door je botstructuur bepaald (en beetje door je huid, vet, en spieren).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet niet hoor maar kan het niet zijn dat door het vele luchtblazen vet word verbrand of meer vocht word weggevoerd uit uw wangen waardoor uw jukbeenderen meer prominent lijken? Veel mensen beweren dat face yoga, zoals dit genoemd word, zorgt voor een strakker gezicht.
Ritsuka
7 jaar geleden
Lokaal vet verbranden is onmogelijk

Antwoorden (1)

De jukbeenderen zijn botten die vastzitten aan de schedel. Deze kunnen niet uit zichzelf of door middel van blazen naar voren gebracht worden.