Is al na 1 sigaret je longblaasjes beschadigd of pas na lang en intensief roken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Ivana
7 jaar geleden
Iedere sigaret die je rookt is er een te veel, maar ook de lucht die je normaal inademt is niet altijd even schoon. Laat die sigaret liggen, want behalve dat je langzaam je longen kapot maakt, zakken ook je tanden uit je gebit en er is nog veel meer dat aftakelt. Dat merk je jaren later pas en dan komt spijt te laat.
Ritsuka
7 jaar geleden
Elke sigaret is schadelijk
Z512099
7 jaar geleden
Na 1 sigaret heb je al schade aan de longblaasjes, die zich weliswaar snel herstellen, als je lang en intensief rookt is de schade veel erger en onomkeerbaar.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een dagje Amsterdam en je ademt heel wat meer in dan één sigaret. ps. zoek een op nicotine en alzheimer en vind dat niet elke sigaret voor iedereen schadelijk is.

Het beste antwoord

Je krijgt direct al schade. Je merkt in het begin niet veel, maar schade op schade op schade is wel ernstig.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is geen antwoord op de vraag.
Beschadigd één sigaret longblaasjes? Dus kan je na één sigaret meer dan één beschadigd longblaasje hebben?

Andere antwoorden (1)

Het is beschadigd maar wel deels nog niet heel veel. Het zal na een paar maanden weer goed gaan. (Zolang je er maar niet verslaafd aan raakt )