Ik wil een rolkussen kopen. Wat ondersteunt de nek beter: Kapokvulling of holveren?

Ik hoop dat iemand me hier advies over kan geven. Ik ben niet zo mobiel en moet derhalve online kopen.
Het moet echt een rolkussen zijn vanwege het feit dat ik bij een gewoon kussen last van mijn schouders krijg.

7 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik heb al bijna een jaar dit Castella kussen. Ik heb ook erg snel last van mijn nek en schouders. Ik word echt zonder last wakker en slaap er heerlijk op. Het is wel prijzig maar hij gaat echt lang mee en je hebt 2 jaar garantie. Beknibbel niet teveel op de kosten. Ik heb er al zoveel geprobeerd en velen zijn na enkele maanden al compleet uit vorm of mijn klachten werden erger.

Toegevoegd na 50 seconden:
Het is geen rolkussen maar deze werd mij aangeraden in een speciaalzaak. Ik kwam daar ook met nek klachten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Pieterke
7 jaar geleden
Bedankt. Ik ga eens kijken.