Ik ben besneden maar ik wil mijn voorhuid terug kan dit ook?

1- ik geloof dat ik half besneden ben
2- ik heb gelezen dat door optrekken je voorhuid weer hersteld is dat waar?
3- het liefst wil ik mijn voorhuid weer hersteld wordt kan dit zelf of is er een operatie voor nodig en welke operatie zou dan mogelijk zijn?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.8K
Erna55
7 jaar geleden
Om welke reden wil je de besnijdenis herstellen ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet doen. Je hebt zoveel meer voordelen met een besnijdenis. Meer hygiene, minder kans op kanker... Ik denk dat je een volledige besnijdenis bedoelt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ook niet onbelangrijk: bij vrouwen van besneden mannen komt minder vaak baarmoederhalskanker voor.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Minder kans op kanker is achterhaald.
Dat geldt alleen als er sprake is van een twijfelachtige algemene hygiëne.
http://kanker-actueel.nl/risicos-en-oorzaken-van-baarmoederhalskanker-op-een-rijtje-gezet.html
Verder is het niks meer dan een religieuze verminking.

Het beste antwoord

wat zijn precies de methoden om de voorhuid te herstellen? Het lijkt erop dat de enige manier uitrekking is. Dat klinkt echt pijnlijk.
Door het achtergebleven weefsel op te rekken, produceer je feitelijk meer huidcellen. Door er zo'n drie à vier uur per dag druk op te zetten, komt je voorhuid langzaam maar zeker terug. Als je er lang genoeg mee doorgaat, kun je jezelf op den duur feliciteren met de langste penis ter wereld.
fremar
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Over jouw laatste zinnetje; ik denk niet dat hij zo gauw mijn record verbreekt.

Andere antwoorden (1)

Nee dat kan niet. Als je besneden bent is de voorhuid verwijderd en weggegooid.
Zoiets groeit nooit meer aan, het is net als kiezen die je laat trekken, het blijft zoals het is.