Stemmingswisselingen, hoe ga je er op de goede manier mee om?

Zelf heb ik ontzettend last van stemmingswisselingen. De ene dag ben ik ontzettend vrolijk, gemotiveerd en gaat alles goed, en de dag erop helemaal omgedraaid. Ik vroeg me af of er bepaalde dingen/voedsel/medicijnen/dagritme etc. zijn die ik kan doen om eraf te komen...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Vrouw? De pil kan soms helpen

Het beste antwoord

Als je een puber bent, dan hoort het erbij.
Op gevaar af dat mijn antwoord wordt verwijderd, want hetis niet helemaal Nederlands:
Himmelhoch jauchzend oder zum Tode betrubt, zei Goethe dat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Medicijnen moet je niet snel aan willen beginnen.
Maar je kan het beste gewoon structuur maken voor jezelf, en je daar aan vast houden.
Verder moet je niet te veel over bepaalde dingen nadenken maar je gewoon aan je plannen houden.

Gewoon even doen waar je zin in hebt kan natuurlijk ook goed helpen als het wat minder gaat...

Toegevoegd na 39 minuten:
Waar ik opeens aan denk: je kan ook last hebben van het najaar dat de zonder minder gaat schijnen.
Sommige mensen kunnen daar opeens heel gevoelig voor zijn.
Je moet in dat geval eens zoeken op internet naar licht-therapie, en dan kan je zo'n lamp kopen.
Dat heb ik ook heel vaak gedaan en dat helpt echt heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag dat je 17 jaar bent,nou dan kan
dit best eens dood gewoon zijn hoor.
Zeg maar gewoon de leeftijd.
Kijk je gewone ritme houden en veel
rust dat kan nooit kwaad,
Ik zou het is aan je omgeving vragen,
vinden hun dat ook? en vinden ze het
dan extreem? nou dan kan je er eens
met je dokter over praten.
Maar ik denk dat het gewoon je leeftijd
is, mijn kinderen hadden dat ook rond
jou leeftijd.
Het allerbeste.