Wat is een normale bedtijd voor een 14 jarige die de volgende ochtend om 7uur op moet staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je last hebt van slapeloosheid kan je bij de apotheek Melatonine tabletjes kopen om te slapen.
Dat is niet-verslavend en zelfs heel jonge kinderen( vanaf 4 jaar) mogen het gebruiken.
Melatonine is een stof die je lichaam zelf ook aanmaakt als je gaat slapen.
Maar niet genoeg als je last hebt van slapeloosheid.
Misschien een idee?

Antwoorden (7)

In ieder geval zeker 2 uur vroeger dan dat jij nu nog vragen op GV aan het stellen bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*zie vorige vraag*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, sorry, maar dat had je hier dan ook beter direct bij kunnen zetten.
Niet iedereen neemt de tijd om bij het beantwoorden van een vraag eerst even te gaan kijken wat die persoon verder allemaal nog gesteld heeft aan vragen.
Ritsuka
12 jaar geleden
haha, inderdaad :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa ok
Ik ben zelf 14 en een jongen, ik sta om half 8 op en doordeweeks moet het licht uitzijn om 10 uur. Op zondagen en als ik geen so's of pw's heb later.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van de persoon zelf. Gemiddeld denk ik om 22.00 uur in bed liggen is een mooie tijd. Mijn oudste dochter hield zich meestal aan de tijden die wij adviseerden, maar mijn jongste dochter lag meestal al vroeger in bed.
jc54
12 jaar geleden
Een goede tijd om te gaan slapen zou tussen 22:00 en 23:00 zijn. Je krijgt je benodigde slaap uurtjes en zo ben je de volgende dag fris en fruitig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gemiddelde volwassene heeft 7 tot 9 uur slaap nodig per dag. gezien je pas 14 bent mag je hier nog wel 2 uurtjes bij optellen.

welterusten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tien uur half elf vind ik persoonlijk. maar het is afhankelijk per persoon. de 1 heeft meer slaap nodig dan de andere maar aangezien de leeftijd lijkt deze tijd mij het beste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een mens heeft gemiddeld 8 uur slaap nodig. Daarnáást kijk je naar de persoon zelf. Heeft hij/zij meestal na 7 uur al voldoende slaap, of is hij/zij na 8 uur nog niet zijn/haar nestje uit te krijgen en heeft eigenlijk 9 uur nodig. Dat verschilt nogal.

Pubers hebben over het algemeen veel meer slaap nodig dan een volwassene of een jonger kind.

Het ene kind verbruikt ook minder energie dan de ander, of eet meer, dus het is moeilijk te zeggen, maar ik zou die 8 uur gewoon aanhouden, alhoewel ik moet zeggen dat ik 2300 uur best laat vind voor een kind van 14, ik zou het nog op 2200 houden, aangezien "ze" meestal toch nooit meteen gaan slapen.