Wat is mijn geaardheid?

Ik heb nu 6 jaar een relatie met een man. Met hem heb ik ook gewoon seks en dat vind ik nog steeds lekker. Maar soms als ik alleen thuis ben zoek ik porno op via internet. Dan zoek ik altijd naar vrouw-vrouw en daar geniet ik erg van, ik kom er ook sneller van klaar dan wanneer ik seks heb met een man. Als ik vrouwen tegenkom op straat doet het mij echter niet zo heel veel. Ben ik dan toch Biseksueel ? --verward--

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.6K
Ritsuka
7 jaar geleden
porno is fantasie, en komt niet overeen met de werkelijkheid.
Je kunt prima fantasren over iets en dit nooit in de praktijk (willen) brengen.
Je zit nu in een fijne relatie, geniet daar gewoon van, en probeer het niet te veel te labelen verder.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nooit zo over nagedacht. Thx.
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Mijn ervaring met porno tussen man en vrouw is dat dit geheel op de fantasie van de man gericht is. Man is de baas, man krijgt wat hij wil... Bepaald niet opwindend en vaak grof ook. Vind er niks aan. Maar 2 vrouwen samen (wat de heren ook graag zien, volgens mij omdat ze daar graag zelf bij zouden willen zijn) is anders. Dan is het wat vriendelijker en draait het allemaal om het "genot" van de vrouw. Ik zeg genot tussen " omdat het bij porno natuurlijk niet om genot gaat maar om geld. Ik ben zelf een vrouw (weet niet iedereen door mijn naam hier) en ik kijk ook liever naar 2 dames dan iets anders...als ik al porno kijk. Heb er geen geduld voor. Vind het vaak langdradig en saai. Kijk liever een spannende serie ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik snap uberhaupt niet waarom mensen naar porno kijken. Maar goed ik denk niet dat je bisexueel bent als je kijkt naar seks met 2 vrouwen. Want als je kijkt naar seks met man en vrouw dan kijk je toch ook naar de vrouw.

Antwoorden (3)

Uit onderzoeken blijkt dat de meeste heterovrouwen die naar porno kijken, eerder opgewonden raken van lesbische pornografie. Als je dus in het echte leven niet tot vrouwen bent aangetrokken, zou ik dat niet classificeren als biseksueel.

Dat gezegd hebbende: veel meer vrouwen dan mannen die vooral heteroseksuele relaties hebben, identificeren zich als 'een beetje bi'. Ook dat is dus is dus iets wat veij veel voorkomt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Porno is niet echt. Zolang je je in het normale leven aangetrokken voelt tot mannen en niet tot vrouwen, zou ik er vanuit gaan dat je hetrosexueel bent.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb deze vraag eerder zien gezien. Ik vroeg het mezelf ook af. Porno doet sowieso iets met je gevoel, ik kijk zelf ook vrouwen porno. Maar ik ben niet bi of lesbisch. Vergeet niet porno is maar fantasie het is niet echt, als je niet in het echte leven je aangetrokken voelt tot een andere vrouw of haar wou kussen/ seksueel contact, dan ben je gewoon hetroseksueel. Porno is gewoon fantasie elke genre kan iemand laten klaarkomen etc. Het bepaald niet jouw geaardheid.