Hoe kan je het prostaatvocht of zaadblaasjesvocht tbv het sperma zelf vergroten?

Hoe kan je zelfstandig je prostaatvocht en/of zaadblaasjesvocht vergroten net nadat je bent klaargekomen tijdens een vrijpartij of masturbatiesessie?

Nadat je bent klaargekomen wil ik zo snel als het kan dit vocht weer laten aanvullen zodat de hoeveelheid sperma/ejaculaat weer als vanouds meer is dan een aantal ml.

Ik gebruik al arginine, drink voldoende water (glazen kannen 4x per dag), 1x zink-tablet per dag en 6 tabletten van muira puama en sinds vandaag ook een multivitamine met 400mg taurine en guarana extract met 500 mg daarin.

De situatie is als volgt zojuist klaargekomen en hoe lang duurt het weer voordat het vocht uit de zaadblaasje sen de prostaat weer op orde is?

Graag ook wat meer aanvullende tips v.w.b. aanverwante relevante zaken, die tot dit doel leiden.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.5K
Ritsuka
8 jaar geleden
waarom wil je extra zaadvocht hebben?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik wil meer zaadvocht hebben, omdat dit in het spel een leuker en vooral een zelfbewuster gevoel geeft voor zowel bij haar als bij mezelf. Maar hoe kan dit bereikt worden? Door water te drinken? Of alleen door minder vaak klaar te komen? En hoe lang duurt de aanmaak van dit vocht eigenlijk?
Ritsuka
8 jaar geleden
dat kost gewoon tijd, dit forceren gaat averechts werken denk ik.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.thundersplace.org/male-supplements/holy-grail-of-cum-load-increase.html Als iets werkt is dan meteen een reden om er mee op te passen..
https://en.wikipedia.org/wiki/Pygeum_%28herbal_remedy%29

Antwoorden (2)

je praat over een product van je lichaam.
En wil dat met verschillende supplementen op peil houden.
Echter je vergeet een ding, het is een product van je totale lichaam.
Hoe gezonder je lichaam is, hoe groter de productie
je voeding en je levensstijl zijn hierop van grote invloed.
Veel soorten voeding en drank zijn echter min of meer belastend voor je lichaam, of zelfs giftig (koffie- alcohol e.d. )
Je lichaam in zijn totaliteit moet je aandacht krijgen en daar dus wat aan doen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als aanvulling op het goede antwoord van eddijst:
De organen die het zaad en zaadvocht maken kunnen niet harder werken op grond van drinken of eten. Als je vaak ejaculeert zul je merken, dat de hoeveelheid vocht minder wordt. Alleen als je wat minder vrijt of masturbeert zul je merken, dat het ineens heel veel is.
Als je dus een keer een gigantisch orgasme wilt beleven moet je het eerst enkele dagen op "droog" houden.