Hoeveel procent van de vrouwen en hoeveel procent van de mannen zijn in Nederland intiem geschoren?

In Azie weet ik dat men het liefst niet scheert en Amerika juist wel. Ik vroeg me af hoeveel procent het in Nederland is?En ik denk meer vrouwen dan mannen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig, dit zag ik vanmorgen op internet. Ik heb niet direct een antwoord voor je, maar misschien wordt het wel heel hip om het niet te doen. Wil deze afbeeldingen even met jullie delen!
Een dame bij de uitreiking van de Golden Globe Awards zet misschien wel een nieuwe trend!
(Wat ziet het er onfris uit he!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee, vreemd, de afbeelding is verdwenen! (Mijn reactie is door de Mods verplaatst, dus de afbeelding is vervallen denk ik!)
Ik kan deze ook niet meer toevoegen.
Link-je; http://www.nu.nl/achterklap/2165149/monique-toont-behaarde-benen.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je helemaal glad, of telt het ook mee als je alleen de bikinilijn bijhoudt of een landingsbaantje scheert?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@pip, nou dit zijn net harige mannen benen, getver..ik vind het echt lelijk :(

Het beste antwoord

Bijna alle mannen (92%) hebben graag dat een vrouw haar bikinilijn onthaart, omdat het verzorgder (70%), mooier (60%) en sexier (53%) is. Een kwart heeft er geen probleem mee als de vrouw haar bikinilijn niet heeft onthaard. Een derde van de mannen vindt een niet onthaarde bikinilijn echter niet mooi om te zien en 16% vindt het zelfs vies. Een op de vijf vindt het een probleem als dit niet is gedaan voor een vrijpartij, een kwart van deze mannen is meteen niet meer opgewonden. Afknappers zijn een slecht verzorgde bikinilijn (31%) of rode bultjes / irritaties (15%). Mannen geven aan dat ze de Brazilian (21%) en Hollywood (20%) het mooiste model bij een vrouw te vinden. Volgens mannen komen de Driehoek (20%), Hollywood (19%), Fullwax (15%) en Brazilian (14%) het vaakst voor bij hun partners. Ze verwachten echter dat andere vrouwen het meest het ‘Brazilian’ (23%) model hebben. De voorkeur voor een bepaald model wordt bij mannen gevormd omdat ze dit model sexy of mooi vinden. Zeer weinig mannen vinden het mooi als vrouwen hun schaamhaar kleuren. De helft van de mannen communiceert zijn voorkeur voor de bikinilijn aan zijn partner. Wist je dat de helft van de mannen de eigen schaamstreek onthaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mooi uitgebreid antwoord +

Andere antwoorden (7)

Het percentage mensen dat zegt schaamhaar in de bikinilijn of oksel haar 'lelijk' of 'afstotelijk' te vinden is de afgelopen 2 jaar toegenomen: van 64 procent in 2006 naar 85 procent in 2008.
Ik neem voor het gemak maar aan, dat de mensen die het lelijk vinden, ook het scheerapparaat/mes ter hand nemen.
14 jaar geleden
Ik heb geen idee hoeveel procent er intiem geschoren zijn.

Ik hoor er in ieder geval niet bij...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dat is nog eens een antwoord op de vraag....
Vroeger (tot 100 jaar terug) was het 0% en het wordt nagenoeg 100% en op dit moment ligt het percentage ertussen in... Azië loopt heel ver achter op de rest van de wereld en Nederland maar een beetje... Dus pak hem beet 50% is intiem geschoren... Maar als ik op de plaatjes afga, die ik zo wel eens ooit voorbij zie komen, dan lijkt het wel 100% te zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik in de sauna rondloop, dan is het daar ongeveer 50%.
Het wordt wel steeds meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk ongeveer 50 %
en ook een groot deel doet het alleen in de zomer denk ik in de bikini tijd.
14 jaar geleden
Ik heb even bij de buren geteld: ik schat 50 %
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou dat weet ik zo net nog niet. De meeste mannen van tussen 30 - 60 zijn geschoren. Ik denk dat 70 % vrouwen en 60% mannen.