Waarom vallen sommige mannen op oudere vrouwen?

Kom het steeds vaker tegen bij vrienden, als ze praten over MILFS en cougars. Ik dacht dat mannen normaal op jonge vrouwen vallen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (7)

Wat is vaak? Het gaat om smaak verschillen. We kunnen ook aantal redenen noemen zoals standaard leven, beter inkomen, weinig discussie enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die zijn er. Dat komt doordat er veel meer voorkeuren zijn dan alleen die waar jij je iets bij kunt voorstellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met dank aan SuzyQ

http://www.goeievraag.be/vraag/mannen-oudere-vrouwen-vallen.73631
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oudere vrouwen zijn ervarener en zien er meestal zelf verzekerder uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is maar net wat je wilt denk ik! Sommige mannen vinden het wel aantreklijk om als jonge man met een oudere vrouw te zijn. Maar het kan ook zo zijn dat die man het niet eens weet dat ze vEel maar dan ook veel ouder is soms kijk ik naar iemand dan denk ik whhojow die lijkt 25 terwijl ze dan bijna 35 zijn tja... En dan wanneer zo iemand verlieft word dan doet de leeftijd er niet meer aan toe! Denk ik dan he want ik ken zo iemand die het mee gemaakt heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verliefd worden heeft niet alleen met uiterlijk te maken . Des te meer met innerlijk. Hoewel uiterlijk ook heel belangrijk is . Het belangrijkste is echter de "uitstraling "die een persoon op je heeft .

Oudere vrouwen weten meer over het leven, hebben diepgang en de meeste vrouwen hebben enorme emotionele belevingswereld waar het voor ons mannen een fascinerend vertoeven is .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft ook te maken met geslachtsdrift, de testosteron spiegel van een man daalt langzamerhand naarmate hij ouder wordt en zijn geslachtsdrift neemt hierbij af. De geslachtsdrift van een vrouw neemt langzamerhand toe, zodat haar seksuele hoogtepunt rond de leeftijd van 36 tot 38 ligt, hetgeen het "toy boy" syndroom verklaart van oudere vrouwen met jongere mannen. Jongere mannen bezitten het lichamelijke prestatieniveau waar oudere vrouwen behoefte aan hebben. Het prestatie niveau van een 19 jarige man is te vergelijken met dat van een vrouw van eind 30, begin 40.
Daarentegen is de geslachtsdrift van een man van in de 40 vergelijkbaar met dat van een vrouw van in de 20 wat weer een "ouwe snoeper met een groen blaadje" verklaart.
Bij oudere/jongere combinaties is er vaak een verschil van rond de 20 jaar.
Wanneer we zeggen dat de geslachtsdrift van een man op zijn negentiende op zijn hoogtepunt is en dit later terugvalt gaat het over het lichamelijke prestatieniveau. Zijn belangstelling voor seks blijft meestal de rest van zijn leven hoog, hetgeen betekent dat hij er op zijn 70e net zo in is geïnteresseerd als op zijn 30e maar dat het prestatieniveau niet zo hoog meer is. Een vrouw kan aan het eind van haar tienerjaren zeer veel belangstelling voor seks hebben (omdat ze een relatie uit liefde aangaat) maar een beperkt verlangen naar seks. Wanneer ze in de 30 is kan ze dezelfde belangstelling voor seks hebben, maar in die periode heeft ze ook een groter verlangen naar seks.
Het gaat hier om de typerende gemiddelde geslachtsdrift bij mannen en vrouwen.Een individuele vrouw kan een sterke geslachtsdrift hebben en een man een zwakke geslachtsdrift, maar deze mensen zijn in de minderheid en representeren niet de grote meerderheid. Over het geheel genomen hebben mannen een sterke geslachtsdrift en vrouwen een minder sterke. Een onderzoek van het Kinsey instituut toonde aan dat 37% van de mannen ongeveer elke 30 minuten aan seks denkt. Dit gaat voor slechts 11% van de vrouwen op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat mannen nooit meestal bij een vrouw kunnen blijven altijd moeten ze kijken naar jou Ookal zijn ze getrouwd of hebben ze een vriendin als ze een mooie vrouw tegen komen in de stad dan kijken ze gewoon dat zit gewoon meestal in hun bloed