Geen gevoel tijdens vrijen!

Tijdens het vrijen met mijn vriendin heb ik weinig gevoel in mijn penis. Ik lees vaker dat andere mannen te snel klaarkomen, ik kom echter met veel moeite klaar.

Wellicht komt dit doordat ik een vernauwing in mijn voorhuid heb, hierdoor ligt mijn eikel nauwelijks bloot. Kan het zijn dat hierdoor het gevoel minder is? Is besnijdenis een optie?

Als mijn vriendin me bijvoorbeeld pijpt kan ik hier niet door klaarkomen, dan moet ik mezelf echt helpen dmv zelf aftrekken.

Het ligt er niet aan dat ik niet opgewonden ben, ik ben altijd hartstikke geil en heb geen moeite om een stijve penis te krijgen.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 11 minuten:
Kleine toevoeging: De voorhuid gaat wel over de eikel tijdens het vrijen. De rest van de tijd gaat deze er gewoon weer overheen. Ik kan de eikel ook niet zomar beetpakken en er flink over wrijven, dat doet pijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
22.4K

Antwoorden (3)

Het kan inderdaad komen door de vernauwing in de voorhuid. Doordat de voorhuid niet voorbij de eikel gaat heb je minder gevoel. Een besnijdenis kan uitkomst bieden.

Maar om daar zeker van te zijn is het toch raadzaam om een keer met een uroloog te praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je geen zorgen, dit komt best vaak voor. Het lijkt inderdaad door de voorhuid te komen.

Vaak is een voorhuidprobleem al op te lossen door de huisarts, het is namelijk maar een hele kleine ingreep. Een besnijdenis kan ook maar is m.i. te rigoureus - het kan makkelijker.

Even de schaamte overwinnen en gelijk een afspraak maken bij de huisarts. Vertel hem de klachten. Dan heb je over twee weken dubbel zo veel lol.

PS. Lang niet alle mannen komen klaar van enkel pijpen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had een collega met hetzelfde probleem zo vertelde hij. Aanraken deed ook pijn en de voorhuid bleef over de eikel steken. Je kunt je er aan laten helpen en dan is je probleem vrijwel zeker opgelost. Van orale bevrediging klaarkomen gaat bij veel mannen ook niet zo makkelijk als tijdens gewoon geslachtsverkeer