Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geen gevoel tijdens vrijen!

Tijdens het vrijen met mijn vriendin heb ik weinig gevoel in mijn penis. Ik lees vaker dat andere mannen te snel klaarkomen, ik kom echter met veel moeite klaar.

Wellicht komt dit doordat ik een vernauwing in mijn voorhuid heb, hierdoor ligt mijn eikel nauwelijks bloot. Kan het zijn dat hierdoor het gevoel minder is? Is besnijdenis een optie?

Als mijn vriendin me bijvoorbeeld pijpt kan ik hier niet door klaarkomen, dan moet ik mezelf echt helpen dmv zelf aftrekken.

Het ligt er niet aan dat ik niet opgewonden ben, ik ben altijd hartstikke geil en heb geen moeite om een stijve penis te krijgen.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 11 minuten:
Kleine toevoeging: De voorhuid gaat wel over de eikel tijdens het vrijen. De rest van de tijd gaat deze er gewoon weer overheen. Ik kan de eikel ook niet zomar beetpakken en er flink over wrijven, dat doet pijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
22.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het kan inderdaad komen door de vernauwing in de voorhuid. Doordat de voorhuid niet voorbij de eikel gaat heb je minder gevoel. Een besnijdenis kan uitkomst bieden.

Maar om daar zeker van te zijn is het toch raadzaam om een keer met een uroloog te praten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je geen zorgen, dit komt best vaak voor. Het lijkt inderdaad door de voorhuid te komen.

Vaak is een voorhuidprobleem al op te lossen door de huisarts, het is namelijk maar een hele kleine ingreep. Een besnijdenis kan ook maar is m.i. te rigoureus - het kan makkelijker.

Even de schaamte overwinnen en gelijk een afspraak maken bij de huisarts. Vertel hem de klachten. Dan heb je over twee weken dubbel zo veel lol.

PS. Lang niet alle mannen komen klaar van enkel pijpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden