Als je met de ambulance word vervoerd en onderzocht word in het zieken huis wordt dit dat opgeslagen in je medisch dossier en wie kan dit zien?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja, in het ziekenhuis wordt een dossier aangemaakt van het voorval. Je huisarts zal ook een verslag krijgen. In beginsel ziet niemand anders jouw dossier behalve dan je huisarts en de medici in het ziekenhuis waar je bent behandeld.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankjewel, is het mogelijk bepaalde gebeurtenissen te laten vernietigen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom zou je dat willen?
tinus1969
7 jaar geleden
@Cd1997, ja dat kan in principe, hoewel het niet makkelijk is. Als het gaat om drank&drugs; dossier is vertrouwelijk, informatie gaat niet naar politie, werkgevers etc.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja er is het recht delen uit je dossier te laten vernietigen. Dat is een omslachtige procedure. Ik heb het gevoel, ik wil je niet beschuldigen en zit misschien hartstikke mis, dat er iets is wat je liever niet in je dossier hebt, verkeerde pillen geslikt ? Welnu, weest gerust, elke dokter komt dat regelmatig tegen en hoopt dat je er iets van geleerd hebt. Niemand zal het verder zien.