Hoe maak je je taille smaller?

Hoi,
Ik ben van plan binnenkort de modellenwereld binnen te stappen, ik heb alles wat ze vragen (uitstraling, enz.) maar mijn taille is een paar centimeter te breed. Is er een manier om je taille smaller te maken? (ik heb bijna tot geen vetweefsel rond mijn taille)
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (2)

Als je op je taille bijna geen vetweefsel hebt, dan kun je deze niet smaller maken.
Je kunt de taille wel smaller laten lijken door bepaalde kleding, en door je schouders breder en gespierder te maken, maar dit is niet waar jij naar op zoek bent.

Laat je niet gek maken, de modellenwereld is heel hard en je moet erg stevig in je schoenen staan om het daar te redden.
Ritsuka
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
zou dit ook niet kunnen door middel van (buik)spieren?
Ritsuka
7 jaar geleden
bedoel je buikspieroefeningen?
Die gaan je niet helpen om je taille strakker te krijgen. Je kunt niet selectief iets slanker trainen.
Door een lager vetpercentage in combinatie met een goede core training (niet alleen buik, maar ook de rug en zijkanten) kun je alles wel iets strakker laten lijken.
Maar je zegt zelf dat je daar al bijna geen vet hebt zitten. Vet is het enige dat je weg zou kunnen trainen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is het probleem met die modellen-eisen ; ze zijn vaak aan de ongezond lage kant. Vermoedelik heb je een volstrekt gezonde taille (er zitten nogal wat organen in je buik die de ruimte nodig hebben), en alleen ongezond vermageren kan de hoeveelheid vet rond je organen verminderen. En voor grote gezondheidsproblemen zorgen...
Tja ... hoe maak je je taille smaller? Optisch of werkelijk?

Optisch is met bepaalde kleding. Kleur doet al wonderen, Beter iets in een donkere kleur aantrekken ("little black dress" is niet voor niets bij volksstammen vrouwen hèt standaard aanwezige kledingstuk!), dan in een vrolijke kleur die alles groter misschien niet zozeer, maar zeker niet kleiner of smaller doet lijken....

Je denkt misschien dat sportoefeningen zouden kunnen helpen, om vetweefsel af te breken. Er bestaan natuurlijk genoeg oefeningen , maar is dat effectief? Ga naar een sportschool en je krijgt een op het lijf gesneden plan met oefeningen die voor jou! het verschil moeten maken. Prima, maar misschien niet zozeer juist op de taille gericht , althans effectief.

Iemand zei eens : de hoelahoep is hier goed voor! nou dat is zeker goed om in vorm te komen , is een best stevige oefening, als je dat een stiefkwartiertje volhoudt... Verlies je hiermee ook centimeters? Amper, een vriendin van mij heeft het gedaan, laaiend enthousiast , werd fitter en viel af , maar niet op bepaalde plekken.

Wat wel helpt is : chirurgisch sommige ribben laten verwijderen... Natuurlijk is dit een cosmetische ingreep, die (geen idee) wellicht een kapitaal kost... dus eerst sparen en tegen die tijd ... nee ;-)
(Zangeres Cher is hiervan een bekend voorbeeld!)
Bovendien zal ik de laatste zijn om dit aan te raden! je lichaam om een niet medische reden veranderen is niet verstandig.

Beste Amber, er is één oefening die ik je kan aanbevelen:

>kikkeren<

Ja , echt, KIKKEREN . Je kunt het THUIS doen, een groot voordeel. Je zit op je hurken en springt als een kikker op en neer. Net als andere oefeningen moet je ook dit opbouwen > eerst 10 keer , dan 5 x 10 en 10 x 10 etc.

De truc is dat het zo zwaar is, dat je (volgens vriendin) na 5 x al denkt op te willen geven ... WILSKRACHT en UITHOUDINGSVERMOGEN (hoe graag wil je en hoe fit ben je op het moment dat je begint?) .
Vriendin heeft het alleen maar volgehouden omdat zij een vriendin had die iedere keer/iedere dag ERBIJ was > ter aanmoediging > kom op! > NOG 5 ... NOG 10 ... je bent er BIJNA!!

Dat was dus nodig, alleen had ze het niet gered... tja, hoe graag wil je dit? is dan de vraag.

Probeer het eens, succes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
werkelijk. want ze meten de cm van je taille.
die eisen zijn echt idioot laag, daarom nemen ze vaak ook jonge meiden, zodra je een beetje vrouwelijke vormen krijgt voldoen je er al niet meer aan