wat moet ik eten voor dikkere benen tekrijgen?

Als ik met m'n voeten tegen elkaar aansta heb ik een spleet tussen me bovenbenen, wat kan ik hier aandoen zodat m'n bovenbenen tegen elkaar aangaanstaan? (Ik heb geen eetstoornis ofzo!)

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat moet ik dan meer eten zoals... En wat kan ik er nog meer aan doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.4K
ronron1212
7 jaar geleden
Als dat dikke benen zijn wat zijn dan dunnen benen?
Amadea
7 jaar geleden
Goed lezen is soms wel zo handig....
Je gaat geen dikkere benen krijgen door eten, maar door je spieren te trainen.
Erna55
7 jaar geleden
ronron1212, de vraagsteller wil ook graag dikkere benen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom wil je dat? Ik heb dikkere benen en die schuren altijd tegen elkaar. Met kapotte bovenbenen tot gevolg bij het dragen van een jurk of rok, dus zo blij hoef je daar niet mee te zijn.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Loontje13 met zulke dunnen benen is het ook geen pretje! Ik ben soms zelf bang om in de zomer een kort broekje aantedoen...omdat mensen soms dingen gaan zeggen!
Ritsuka
7 jaar geleden
Dat is gewoon je bouw, daar kun je niet zo heel veel aan doen. Je kunt wel krachttraining gaan doen, zwaar trainen, squats, deadlifts enzo.
Erna55
7 jaar geleden
@billysaartje14 : je bent bang "omdat mensen soms dingen gaan zeggen" .
Welke mensen zeggen welke dingen ?
En waarom wil je je uiterlijk hiervoor veranderen ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@erna55 : van anorexia kind enzo! En ik wil m'n uiterlijk graag veranderen omdat het gwn er niet uitziet met z'n spleet tussen je bovenbenen!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bang voor andere mensen? Nou dan heb ik liever dat mensen wat zeggen dan dat ik met pijn rondloop....
Erna55
7 jaar geleden
Het is belachelijk wanneer mensen tegen je zeggen : "anorexiakind ! ".
Daar hoef je je niets van aan te trekken. Ben je echt te mager, dan is het gezonder om meer te eten.
Weet je ook wat je BMI is?
Wanneer je BMI te laag is, dan doe je er goed aan om energierijker te gaan eten. Je vraagt wat je moet eten om alleen je benen dikker te krijgen. Dat gaat natuurlijk niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@erna55 m'n BMI is gwn goed. Alleen ja m'n benen zijn zo super dun
Erna55
7 jaar geleden
Lees de reactie van Ritsuka .
Ritsuka
7 jaar geleden
http://soon2befit.tumblr.com/post/20934679512
Of je nu aankomt of afvalt, je bouw is je bouw. Je kunt met eten en training wel wat dingen aanpassen, maar als je van jezelf een recht en dun lijf hebt, ga je nooit een Kim Kardashian lichaam krijgen (op een natuurlijke manier).
Je gaat altijd in verhouding een wat rechter en dunner lijf hebben.
Ritsuka
7 jaar geleden
Hier zie je een voorbeeld van wat ik ongeveer bedoel: https://www.runninglau.com/beforeafter/#more-14739
Ze is aangekomen en is meer krachttraining gaan doen, om alles wat strakker en voller te krijgen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Loontje 'bekend probleem Probeer talkpoeder, dat bleek voor mij het wondermiddel. Inmiddels al 20 jaar geen last meer van.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
K werd hier ook altijd mee gepest, k was ook altijd bang.. je moet er niks om geven en gewoon lekker je ding doen. Die mensen zijn juist het meest onzeker! (Tip): draag mom jeans!

Antwoorden (1)

Alles wat je eet zet aan, alleen niet alleen maar op je benen. Zo te zien mag je wel een paar kilootjes meer hebben, maar overdrijf dat niet, je weet nooit waar ze gaan zitten. Ik ken mensen met een HELE dikke buik en HELE dunne beentjes, gewoon omdat de laatsten vrijwel niet gebruikt worden.
Wellicht is het een beter idee om gewoon te zorgen dat je beenSPIEREN in omvang toenemen, en dat kan alleen maar door ze te gebruiken. Aan de fiets of aan de wandel dus. Daarbij zul je dan wel wat meer moeten eten om de verbruikte calorieën te compenseren.

Wat ik op de foto overigens niet kan zien, is of je daadwerkelijk een " dijkloof" hebt, omdat op de foto je knieën elkaar niet raken. Dat kan betekenen dat je wellicht een beetje o-benen hebt. Dat is namelijk niet alleen cosmetisch, maar kan op de lange duur overbelasting voor je knieën betekenen .
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Marleen ik ben die persoon niet op de foto!! Ik had even een voorbeeld opgezocht! 1ik heb wel iets dikkeren benen dan op die foto
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ah gelukkig. Maar je kunt het wel even voor de spiegel bekijken denk ik. Als je KNIEËN elkaar raken en je hebt nog steeds een opening tussen je dijen, pas dan kun je stellen dat je te mager bent. Of in elk geval relatief dunne benen hebt, wat de meeste vrouwen pas "lukt" met flink ondergewicht. O-benen of doorgestrekte knieën kunnen dat dus een beetje vertekenen.