Hoe heet het schoenmerk met een klein driehoekje achterop?

Laatst zag ik een mooie lage witte herenschoen, met een subtiel driehoekje achter. Na het internet te hebben afgestreund om erachter te komen wat voor schoenenmerk dit is, ben ik er helaas nog niet achter. Schoen lijkt wel wat qua model op een lage witte Axel Arigato.

Alvast bedankt voor de reacties.

Toegevoegd na 16 minuten:
Extra voorbeeld, de schoen lijkt ook wel wat op een lage witte clae schoen

Toegevoegd na 1 dag:
Hmm blijft de schoen dan toch voor altijd een mysterie voor mij?! In ieder geval, bedankt voor jullie reacties en antwoorden.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Mode
3K

Antwoorden (3)

Le Coq Sportif?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee helaas niet.
Prada, Reebok, Patrick Mohr, Peak, Emerica hebben allemaal een driehoekig logo
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit is het merk Maison Garments!